Asmens palydėjimas į slaugą yra svarbus gyvenimo momentas visiems: pačiam asmeniui, jo artimiesiems, priimančiam personalui. Šioje atmintinėje pateikiama svarbiausia informacija, kuri padės užtikrinti sklandų Addere Care svečio perėjimą iš gyvenimo namuose/ligoninėje į svečiavimąsi Addere Care.

Atvykstant į ligoninę rekomenduojame turėti

Rūbus kasdienai ir miegui

  • apatiniai drabužiai (5 vnt.);
  • kojinės (5 poros, sužymėtos vardu);
  • pižama ar naktiniai marškiniai;
  • patogi laisvalaikio apranga;
  • šilti megztiniai (2 vnt.);
  • šlepetės (geriausia uždaru kulnu);
  • kelnės (5 vnt. vaikštančiam žmogui, 2 vnt. gulinčiam), diržas, jei reikia;
  • marškiniai ar marškinėliai (5 vnt.);
  • striukė;
  • patogūs lauko batai.

Asmens higienos daiktus

  • dantų šepetukas, pasta, protezai;
  • šukos ar plaukų šepetys;
  • dušo gelis, šampūnas;
  • servetėlės, nosinaitės, higieniniai įklotai, jei žmogus juos naudoja;
  • veido ir kūno kremas;
  • vyrams – skutimosi priemonės: mašinėlė ar peiliukai ir putos;
  • nagų karpymo žirklės.

Įvairius laisvalaikio daiktus

  • mėgstama knyga, laikraštis ar žurnalai;
  • mezgimo ar siuvimo reikmenys, jei žmogus juos mėgsta;
  • stalo žaidimai;
  •  jei žmogus naudojasi – kompiuteris ar planšetė bei jų įkrovikliai;
  • mobilusis telefonas, jei žmogus gali juo savarankiškai naudotis;
  • ausinės ar ausų kištukai (garso izoliacijai);
  • asmeniniai artimi daiktai, kurie žmogui kelia šiltus jausmus, pvz., nuotraukos, stalinis laikrodis ir pan.;
  • religinė atributika, kuri yra asmeniui svarbi.

Bendra informacija

  • Mes labai stengiamės, kad kiekvieno žmogaus iš namų atsivežti daiktai nepasimestų, tačiau tokia rizika išlieka. Todėl prašome artimųjų bendradarbiauti: iš namų atsivežti nedidelį kiekį drabužių (geriau juos kaskart pakeisti po kurio laiko ligoninėje, pvz., keičiantis sezonui ar pan.), vežtis tokius drabužius, kurių nebūtų labai gaila, jei jie pasimestų. Už nesužymėtus drabužius ir daiktus jų dingimo atveju ligoninės administracija neatsako.
  • Į ligoninę prašome nesivežti pinigų, juvelyrinių dirbinių, namų raktų ar kitų brangių daiktų. Ligoninės administracija už juos neprisiima atsakomybės.
  • Atvykus į ligoninę, registracijos metu, reikalingas asmens dokumentas, tačiau po registracijos prašome artimųjų dokumentą vežtis su savimi, ligoninėje nepalikti.

Vaistus ir pagalbines priemones

  • dažniausiai vartojami vaistai;
  • maisto papildai;
  • jei turite žmogui reikiamų vaikštynių ar vežimėlį – jį taip pat atsivežkite.
  • JEI YRA POREIKIS, MŪSŲ IŠPLĖSTINĖS PARKTIKOS SLAUGYTOJAI GALI IŠRAŠYTI SIUNTIMĄ KOMPENSUOJAMAI JUDĖJIMO PRIEMONEI.
  • PRIEMONES GALITE IR LAIKINAI IŠSINUOMOTI.

Skyrių numeriai

Norėdami aplankyti savo artimąjį, dieną prieš užsiregistruokite paskambinę į skyrių:

1A korpusas 861607286

1B korpusas 869812395

1C korpusas 866545479

2A korpusas 861826035

2B korpusas 866552183

2C 866554039

3B 868235094

3C 862018107

3A 8 682 67580

Gydytojų kabinetas – 869841797

Skambinti darbo dienomis 15-16 val.

Bendrieji klausimai – 862052315

Socialinė darbuotoja – 862057236

Slaugos ligoninėje pagrindę priežiūrą atlieka ne gydytojai, o išplėstinės praktikos slaugytojai, slaugytojai ir jų padėjėjai.

Norėdami pasiteirauti apie savo artimąjį, skambinkite į skyrių, kuriame jis gyvena.

Informacija teikiama darbo dienomis 8-16 val.

Skubiais atvejais skyriaus darbuotojai su artimaisiais susisiekia patys.

Dažniausiai užduodami klausimai

Kaip dažnai pacientus lanko gydytojas? Kas parengia individualų slaugos planą?
Kas yra jūsų kontaktinis asmuo ligoninėje?
Kas nutinka, kai pacientas išvažiuoja ilgiau nei 24 valandoms?
Kuo rūpinasi slaugytojos ir padėjėjos?
Ar žmonėms užtenka ligoninės maisto?
Kaip vyksta kompensuojamų vaistų įsigijimas?
Ar galima materialiai atsidėkoti kolektyvui?