Dažniausiai užduodami klausimai

„Addere Care“ svečius slaugo specialistų komandos. Atkreipiame jūsų dėmesį, kadslaugos ligoninė nėra aktyvaus gydymo ligoninė, kur aktyviai atliekami gydomieji ir tiriamieji veiksmai. Į mūsų ligoninę atvyksta pacientai, kuriems jau paskirtas gydymas, nereikalingas papildomas ištyrimas, bet reikalinga nuolatinė priežiūra, slauga bei palaikomojo gydymo kontrolė.

Visą palaikomojo gydymo ir slaugos procesą organizuoja ir koordinuoja Lietuvoje kol kas dar nauji aukštos kompetencijos specialistai – išplėstinės praktikos slaugytojai. Jie organizuoja kiekvieno paciento individualaus palaikomojo gydymo ir slaugos plano sudarymą, simptominį gydymą, būtinų tyrimų atlikimą, jų vertinimą, esant poreikiui – organizuoja gydytojo konsultaciją.

Pagrindinis jūsų kontaktinis asmuo ligoninėje yra skyriaus koordinatorė (skambinti skyriaus numeriu). Ji teikia informaciją apie kasdienius asmens gyvenimo reikalus. Informaciją apie asmens sveikatos būklę artimiesiems teikia slaugytojos. Koordinatorė pasirūpins, kad pasiteiravus apie artimojo sveikatos būklę, jums perskambintų jūsų artimąjį slauganti bendrosios praktikos slaugytoja.

Jei išplėstinės praktikos slaugytojai ir/ar gydytojai priima sprendimą, kad dėl sveikatos būklės pacientą tikslinga siųsti į aktyvaus gydymo ligoninę ir pacientas joje hospitalizuojamas, pacientas iš mūsų ligoninės yra išrašomas. Palaikomojo gydymo ir slaugos paslaugų teikimas nutrūksta.

Mes laukiame savo pacientų sugrįžtant, tačiau neturime prievolės išlaikyti vietą konkrečiam asmeniui, todėl esant dideliam norinčiųjų skaičiui, priimame kitą žmogų. Norėdamas sugrįžti, išvykęs asmuo turi naujai registruotis ir, jei reikia, palaukti išankstinėje pacientų eilėje.

Slaugytojos prižiūri ir atlieka slaugos bei gydomąsias procedūras, teikia skubią medicininę pagalbą, kartu su kitais specialistais konsultuoja dėl gydymo eigos, ima medicininiams tyrimams reikalingus mėginius (kraujo, šlapimo ir kt.), tvarko medicininę dokumentaciją, artimiesiems teikia informaciją apie paciento sveikatą.

Slaugytojų padėjėjos padeda svečiams su jų buitimi ir kasdieniu gyvenimu susijusiais klausimais. Pvz., padeda įsikurti, pavalgyti, pasirūpinti higiena, pakeisti kūno padėtį ar pasivaikščioti. Jos taip pat atlieka organizacinius darbus, palaiko švarią, saugią ir rūpestingą aplinką.

Jei žmogus mažai juda ar jam rekomenduojamas lovos režimas, apetitas ligoninėje gali ir sumažėti, nes įprastinio kalorijų kiekio organizmui nereikės. Maistas ligoninėje specialiai ruošiamas ir skaičiuojamas žmogui reikalingas jo kiekis. Todėl rūpintis papildomu maistu iš namų nėra būtinybės.

Jei svečias į slaugos ligoninę atvyksta jau vartodamas kompensuojamuosius vaistus, kurie buvo skirti ne trumpiau kaip 1 mėnesį iki patekimo į ligoninę, mūsų sveikatos priežiūros specialistai užtikrins šių kompensuojamųjų vaistų skyrimo tęstinumą. Ligoninė svečiui/jį atstovaujančiam asmeniui gali pasiūlyti galimybę palengvinti kompensuojamųjų vaistų įsigijimą ir reikiamus vaistus vaistinėje įsigyti svečio vardu.

Svečiai ar jų artimieji negali mokėti personalui tikėdamiesi, kad dėl to gaus geresnę priežiūrą. Tačiau kolektyvui visuomet malonu sulaukti nuoširdžios padėkos žodžiu ar raštu, pvz., „Addere Care“ Facebook ar Google paskyroje.

Jūs taip pat galite skirti paramą pervesdami 1,2% nuo savo pajamų mokesčio VšĮ „Senjorų ir jaunimo kūrybos inkubatorius“, t. y. savanoriams, kurie lanko mūsų svečius.